Febrig och bestämd…

Den här febern verkar vara en sån där rackare som kommer och går. I natt fick hon ingen alvedon trots feber för hon får så himla ont i magen av supparna och av flytande kräks hon. Så det blir lite pest eller kolera över det hela. Hade hon haft väldigt hög feber så hade jag självklart valt febernedsättande men nu valde jag bort den och i morse var hon feberfri.

Ännu en underbar solig dag så vi var ute en stund i på altanen på förmiddagen. Åka rutschkana är ju alltid roligt men när hon ville hoppa studsmatta fick jag säga nej.. Det känns sådär att studsa runt med en feber som verkar komma och gå lite. Hon blev självklart rasande på mig och i vanlig ordning var jag ” MUMMA MAMMA ”20140312-133104.jpg

20140312-133113.jpg

20140312-133125.jpgBilderna skvallrar ju verkligen inte om varken feber eller de hysteriska raseri utbrott hon hade i ca 2 timmar efter att bilderna togs. Och allt började med att hon inte fick hoppa studsmatta.. Och slutade i en maktkamp kring hurvida hon skulle vila eller inte. Häääärligt med bestämda barn ;-) Nu sover hon iallafall.. jag vann och sitter för tillfället och belönar mig med detta :

20140312-132833.jpgHar typ aldrig smakat bättre..

 

1 tanke på “Febrig och bestämd…

Jag blir glad om du lämnar en kommentar så jag vet att du varit här :-)